Hlo: Mi smo najgledaniji; Nova TV: Jok, mi smo!

HRT je 2009. godinu počeo s 35 milijuna kuna minusa da bi 30. rujna ove godine manjak narastao na 107 milijuna kuna, rečeno je danas na sjednici Programskog vijeća HRT-a.

Do kraja rujna ove godine HRT je dobavljačima i putem kredita ukupno dugovao više od 500 milijuna kuna, međutim, HRT s istim je u to vrijeme imao i 300 milijuna kuna nenaplaćenih potraživanja. Osim o katastrofalnim brojkama Vijeće je raspravljalo i bitkama HRT-a i konkurencije.

Na dnevnom redu našao se i sinoćnji skandal – rezultati izlaznih anketa predsjedničkih izbora koju su platili Nova TV i RTL. HRT je odbio platiti anketu, a onda je sinoć objavio samo pola sata nakon komercijalnih televizija bez pozivanja na izvor, zbog čega je Nova TV uputila svim medijima prosvjedno pismo.

“Kada su komercijalne televizije objavile anketu ti su podaci postali javno dobro”, izjavila je glavna urednica Informativnog programa HTV-a Hloverka Novak Srzić. Inače, to “javno dobro”, ankete za oba izborna kruga, košta 100 tisuća eura.

No, Hloverka se nije dala smesti. Ispričala je kako je sinoćnji Dnevnik HTV-a i specijalnu emisiju povodom predsjedničkih izbora gledalo 1,3 milijuna gledatelja čime je HTV “potukao konkurenciju”. Time je htjela dokazati da bivši ravnatelj HTV-a Blago Markota nije u pravu kada tvrdi da je zahvaljujući Hloverki Informativni program izgubio vjerodostojnost, a time i gledanost.

Zanimljivo je da je danas Nova TV je poslala podatke o gledanosti sinoćnjeg programa povodom predsjedničkih izbora koje je izradila agencija AGB Nielsen Media Research, a ne slažu se s Hloverkinim tvrdnjama.

“Izborni Dnevnik Nove TV bio je najgledanija emisija dana ostvarivši gledanost od 17,1 posto s 41,5 posto udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina. Izlazne ankete koje je Nova TV prva donijela po zatvaranju birališta zabilježile su 13,7 posto gledanosti i 35,3 posto udjela u gledanosti. Uz izborni program Nove TV gledatelji su bili od samog početka”, objavila je komercijalna televizija. Podaci se odnose na ciljanu publiku komercijalnih televizija u dobi između 18 i 49 godina.

Napomenimo i da se u siječnju vraća emisija Latinica, koja će prema riječima glavne urednice informativnog programa koja ju je zabranila zbog uključivanja Denisa Latina u predsjedničku utrku, ići uživo.

Prethodni članak:

arti-200912280171006

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr