HOROR U NOVOJ GRADIŠKI

GOSTIMA U RESTORANU IZ HRANE POČELI IZLAZITI CRVI! ‘Jedan gost je vidio jednog, pa drugog… Ja sam pronašao tri. Koliko sam ih pojeo ne znam’

Neugodno iznenađenje doživjeli su gosti jednog ugostiteljskog objekta u Novoj Gradišci. Ondje su iz kikirikija kupljenih na rinfuzu u obližnjem trgovačkom centru, počeli izlaziti crvi, javlja Dnevnik.hr.

U maniri dobrog domaćina, vlasnik objekta gostima je u ponedjeljak uz piće želio poslužiti i grickalice, između ostalog i kikiriki. No, kad su se počeli gostiti finim slanim girkalicama, primijetili su da se osim poznatog hrskavog okusa, u zdjelici nalaze, ni više ni manje nego – crvi!

”U jednom ugostiteljskom objektu u Novoj Gradiški pronašli smo crve koji su izlazili iz kikirikija kupljenog u jednom trgovačkom centru na rinfuzu. Kikirikijem je gazda između ostalih grickalica počastio goste. Jedan gost je vidio jednog crva, pa drugog i onda su svi počeli tražiti. Ja sam ih pronašao tri. Koliko sam ih prije pojeo – ne znam”, ispričao je Darko iz Nove Gradiške.

Darko je fotografirao ambalažu s naljepnicom, u kojoj se kikiriki nalazio i poslao je novinarima. Preostali kikiriki koji je ostao, vraćen je u trgovački centar uz povrat novca.

Međutim, smatra Darko, nije se isplatilo vraćati u trgovački centar, trošiti benzin i vrijeme da bi se dobilo natrag tih nekoliko kuna koliko je koštao crvljivi kikiriki.

U društvu za zaštitu potrošača ”Potrošač” rekli su kako se osim svote kojom smo platili oštećenu robu, prilikom reklamacije može tražiti i dodatna naknada, a u duhu dobrog poslovanja, trgovac u pravilu radije još nešto pokloni oštećenom kupcu nego da se suočava s tužbom koja može uključivati i tužbu za ugrožavanje zdravlja.

”Treba čuvati račun i reklamirati proizvod kod trgovca. Pritužbu poslati ili putem pošte ili direktno kod trgovca, a trgovac je dužan odgovoriti u roku od 15 dana. Može se tražiti povrat novca i naknada pretrpljene štete. Ukoliko to trgovac odbije, kupac može podignuti privatnu tužbu u koju može, na primjer u ovom slučaju uključiti i tužbu za opasnost za zdravlje. U dobrom poslovnim odnosima, trgovac gleda kako da sanira štetu i kupcu odmah vrati novac, gleda hoće li mu dati kakav poklon ili dati popust…”, rekli su u društvu Potrošač.

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr