SRAMOTAN ODNOS

ČITATELJ NET.HR-a OTKRIO DA JE KAOS U OVERSEASU VLADAO PUNO PRIJE BLAGDANA: Pogledajte kako su skladištili vaše pakete

Iznerviran ponašanjem Overseasa i njegovih agenata naš čitatelj je odlučio doći u skladište po svoj paket, a tamo ga je dočekala doista šokantna scena.

Nakon što smo otkrili tko je Grinch od 100 milijuna kuna koji je Hrvatima ukrao Božić, javili su nam se brojni nezadovoljni korisnici Overseas Expressa. Tisuće ljudi nije na vrijeme dobilo svoje pakete zahvaljujući katastrofalnoj organizaciji spomenute dostavne službe, a pitanje je i kad će im biti dostavljeni jer u Overseasu očito vlada popriličan kaos.

Kompanija se jučer oglasila priopćenjem u kojem se opravdavala da je u vrijeme blagdana stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. No, čini se da su se malo poslužili neistinama jer njihovi brojni klijenti na društvenim mrežama tvrde da se kašnjenja događaju i u ostatku godine.

GRINCH OD 100 MILIJUNA KUNA: Evo čovjeka koji je tisućama Hrvata ukrao Božić

U isto nas uvjerava i čitatelj Net.hr-a Tomislav Negulić koji se u istom problemu našao još početkom prosinca, dakle, puno prije početka blagdanskog ‘ludila’ za dostavne službe. I on je iznerviran ponašanjem Overseasa i njegovih agenata odlučio doći u skladište po svoj paket, a tamo ga je dočekala doista šokantna scena.

Naime, prema njegovim tvrdnjama, neki su paketi stajali u vodi i na susnježici koja je taj dan padala. Scenu je odlučio ovjekovječiti mobitelom, a fotografiju možete vidjeti niže.

Čitatelj Net.hr-a

“Nakon sat i pol potrage u njihovom skladištu našao sam jedan paket. Za drugi su mi rekli da su ga uzeli kooperanti, ali da ne znaju točno koji”, kaže naš čitatelj o svom iskustvu početkom prosinca.

A da kašnjenje i nonšalantan pristup Overseas Expressa prema korisnicima nije iznimka u vrijeme blagdana svjedoče i komentari naših čitatelja koji tvrde da se kompanija već neko vrijeme tako odnosi prema klijentima.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr