Misteriozna smrt splitskog menadžera Željka Domljanovića

Željko Domljanović, 42-godišnji djelatnik Basler osiguranja Zagreb za kojim se tragalo devet dana, pokopan je u srijedu na splitskom groblju Lovrinac.

7.3.2013.
17:50
VOYO logo

Iako su iz PU ličko-senjske nakon pronalaska tijela 1. ožujka u moru kod trajektnog pristaništa Žigljen najavljivali da će nakon provedene obdukcije izvijestiti javnost, priča se prekjučer naglo promijenila. Kada su novinari u utorak nazvali da pitaju je li obdukcija gotova, upućeni su na Županijsko državno odvjetništvo u Zadru.

Uzorci za analizu

"Da, nalaz obdukcije je došao, no još ne možemo donijeti konkretne zaključke. Postoje ozljede koje su mogle nastati ovako ili onako i moramo još poduzeti i poduzimamo dodatne radnje i izvide da to razjasnimo", kazao je za Slobodnu DalmacijuSlobodan Denona, glasnogovornik ŽDO-a Zadar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rodbina tražila novu obdukciju

Na pitanje je li utapanje uzrok smrti, odgovorio je da je "upravo to pitanje na koje ne može odgovoriti". Iako se nakon vijesti o njegovoj smrti pronijela priča o samoubojstvu u što, prema neslužbenim informacijama, vjeruju i u splitskoj policiji, njegova rodbina i prijatelji su uvjereni da to nije točno.

Zbog svojih je sumnji rodbina tražila novu obdukciju koja je obavljena u srijedu ujutro prije pokopa. Tad su uzeti i uzorci za toksikološku analizu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Željko ne bi nikad dignuo ruku na sebe!!! Molimo sve koji su se družili i kontaktirali s njim u posljednje vrijeme da se obrate policiji na broj 192 kako bi rekonstruirali što se točno dogodilo u četvrtak 21.2.2013.", napisao na Facebooku jedan od njegovih prijatelja.

Podsjetimo, Željko Domljanović je nestao u četvrtak 21. veljače oko 10 sati kad je na poslu kazao da se loše osjeća i da ide kući. Nakon izlaska iz zgrade u kojoj je radio, nitko ga više nije vidio, a mobitel mu je odmah zatim isključen. Potraga za njim trajala je devet dana, pregledan je cijeli Split i okolica te mnoga druga mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njegovo tijelo je pronađeno nekoliko stotina kilometara dalje od Splita, u moru kod trajektnog pristaništa Žigljen na Pagu. Sugovornici splitskog lista tvrde da je njegova Škoda Fabia to jutro bila "na rezervi", a niti jedna benzinska crpka, barem koliko je poznato, nije imala zabilježeno na snimkama da je on točio gorivo niti je itko od djelatnika na crpkama u i oko Splita prepoznao Željka na lecima koje je tamo dijelila njegova rodbina i prijatelji tijekom potrage.

Kako je nemoguće da s praznim rezerovarom prijeđe udaljenost do Paga, pitanje je tko je i gdje točio benzin te čime ga je platio. Nadalje, postavlja se pitanje što bi Domljanović radio na Pagu? Činjenica jest da je na Pagu, kao djelatnik raznih osiguravajućih kuća u kojima je radio, bio nekoliko puta, no tog dana nikome nije najavio niti kazao da će ići na tako dalek put niti je s njegova mobitela zabilježen bilo kakav poziv prema Pagu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gdje je bio nekoliko dana

Kako doznaje Slobodna Dalmacija, prva obdukcija je utvrdila da je uzrok njegove smrti udarac u glavu, a ne utapanje te da je smrt nastupila pet do sedam dana prije pronalaska tijela. Drugih ozljeda po tijelu navodno nema.

S obzirom na to da se za Željkom tragalo 9 dana, postavlja se pitanje gdje je i s kim bio ta dva do četiri dana prije nego li je nastupila smrt? Kod njega je u automobilu pronađen mobitel s izvađenom baterijom, a obje SIM kartice su bile bačene u pepeljaru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Navodno je u automobilu nađena i telefonska kartica za javnu govornicu. U trenutku kad je Škoda upala odnosno otklizala u more na dubinu od 10 metara na kojoj je pronađena, motor nije bio upaljen, a oba su prozora, i vozačko i suvozačko, bila otvorena.

Policija pretpostavlja da je pri padu automobila u more koje je pronađeno okrenuto na krov, Željko udario glavom u vjetrobransko staklo koje se razbilo. No, s obzirom na to da je područje oko trajektnog pristaništa ravno i da od mora do početka uspona ima oko 200-tinjak metara , teško je zamisliti da bi netko, pa makar odlučio sebi oduzeti život, sjedio zavezan sigurnosnim pojasom nekoliko minuta u ugašenom automobilu i čekao mirno i bez reakcije da vozilo s vrha ceste dobije ubrzanje i surva se u more.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo