REDIZAJN

NJEMAČKA IKONA KOJOJ SE HRVATI KLANJAJU: Predstavljen novi VW Golf, pogledajte kako izgleda!

Volkswagen je tijekom dana predstavio posljednju verziju popularnog modela Golf pri čemu valja naglasiti novi pogonski agregat i niz tehnoloških noviteta u automobilu koji u Hrvatskoj uživa veliku popularnost.

Sedma generacija Golfa predstavljena je osvježenog lica s ne odveć velikim promjenama vanjštine (novi branici, LED svjetla…), na tržište stiže u veljači sljedeće godine i predstavlja svojevrsni ‘most’ između postojeće verzije i sasvim novog Mk8 koji bi se trebao predstaviti 2018. godine.

Postojeći 1,0-litreni benzinski, 1,6-litreni i 2,0-litreni dizelski motori pojačani su 1,5-litrenim benzincem koji ima cylinder-on-demand tehnologiju koja mu dopušta rad na dva od četiri cilindra s ciljem smanjenja potrošnje.

Spomenuti 1,5 TSI Evo motor razvija 120, odnosno u jačoj izvedbi 150 konjskih snaga, a kao dodatak ručnom mjenjaču tu je 7-stupanjski automatski s dvjema spojkama koji zamjenjuje stariju 6-stupanjsku varijantu.

Unutrašnjost

Svi modeli profitirat će nadograđenim infotainment sustavom, ali samo onaj koja predstavlja vrh ponude donosi svu novu tehnologiju osvježene verzije. A to znači 9,2-inčni zaslon (kod osnovnog modela 6,5-inčni, a postoji i 8-inčni) visoke rezolucije upravljiv dodirom, glasom ili pokretom.

Ovaj dio o pokretanju pokretom, odnosno mahanjem ruke ispred senzora, odnosi se na pregledavanje izbornika, promjenu radijskih postaja, odabir pjesama sa zadane liste…

golf51

Tu su i DVD drive, dva USB ulaza, ulaz za SD karticu, movie player, jukebox, bežično punjenje pametnih telefona, ‘personalizirani’ ključ s aktivacijom postavki idealnih pojedinom vozaču…

Tu je i Active Info Display 12,3-inčnog zaslona, kao zamjena za uobičajenu kontrolnu ploču, koji se može konfigurirati na više načina, a na kojem se može prikazivati i navigacija. Dostupan je uz nadoplatu u svim modelima, dok se ostale promjene koje su zahvatile unutrašnjost odnose na boje i uzorke sjedala.

Sigurnost

Njemački proizvođač pohvalio se postojećim sustavima sigurnosti u automobilu (usporavanje i kočenje u slučaju opasnosti), a osvježena verzija širi ponudu na sustave koji pomažu pri upravljanju i izbjegavanju gužvi, pješaka i (samo kod automatika) parkiranju sa zakačenom prikolicom (traffic jam assist, trailer assist, pedestrian monitoring function).

golf1

Opcija koja će razveseliti roditelje jest i ona prema kojoj vlasnik vozila može definirati parametre vožnje poput područja na kojem ono može biti voženo i ograničiti mu brzinu, a svako kršenje toga VW Car-Net aplikacija uključit će alarm na vlasnikovom pametnom telefonu.

GTI

Zaljubljenici u GTI bit će nesumnjivo zadovoljni saznanjem da 2,0-litreni turbo ‘raste’ na 230 KS, a njegova ‘Performance’ izvedba na 245 konjskih snaga.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr