VW U OFENZIVI

SJAJNA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA ZA UVOĐENJE MODELA I.D.: Volkswagen je novi Uefin partner za Euro 2020

Njemački proizvođač automobila Volkswagen od 2018. postaje novi partner Europskog nogometnog saveza te će u okviru četverogodišnjeg ugovora pratiti i Euro 2020. Angažman u nogometu poslužit će Volkswagenu kao komunikacijska platforma za uvođenje modela I. D. na tržište, koje će od 2020. postati zaštitno lice nove obitelji električne mobilnosti tvrtke.

“Niti jedan sport nije tako moćan i ne povezuje toliko ljudi kao što to čini nogomet. Europsko prvenstvo 2020., koje će se održavati na cijelom kontinentu, k tome je i fantastičan projekt. Mobilnošću i kreativnošću želimo pridonijeti povezivanju među zemljama i ljubiteljima nogometa“, kazao je Herbert Diess, predsjednik uprave marke Volkswagen, i dodao:

Volkswagen u ofenzivi

“Nogomet je sport koji najbolje odgovara marki Volkswagen. Prisutan je u gotovo svakoj zemlji i nadilazi sve klase – kao i naši automobili. Stoga je on za nas idealna mogućnost za međunarodno predstavljanje naše nove orijentacije. Volkswagen će, kako bi se to reklo nogometnim žargonom, igrati ofenzivno sljedećih godina. Pred nama je u pogledu modela i električne mobilnosti najveća ofenziva u povijesti marke.”

Volkswagen I.D. BuzzFoto: AFP

Volkswagen ima najdublje korijene baš u europskom nogometu. Nacionalni savezi Francuske (FFF) i Švicarske (ASF/SFV) već voze Volkswagen vozila, a od 2019. pridružuje im se i nacionalni savez Njemačke (DFB).

Uvođenje modela I.D.

Uz Euro 2020 Volkswagen će biti angažiran i na drugim prvoligaškim nogometnim natjecanjima. Partnerstvo s Uefom obuhvaća i Europsko prvenstvo za žene (UEFA Women’s EURO), Europsko prvenstvo U21 (UEFA Under 21 Championships), Futsal EURO i naposljetku finalno natjecanje novoosnovane lige UEFA Nations League, koje će se organizirati tek 2019. Osim toga Volkswagen može koristiti razna prava na kvalifikacijskim natjecanjima Europsko prvenstvo koje će biti održano za tri godine. Ugovorno razdoblje obuhvaća više od 500 utakmica.

“Sponzoriranjem Uefina natjecanja reprezentacija krećemo na novi put ukorak s početkom prodaje modela I. D.: povodom uvođenja naše nove generacije vrlo inovativnih električnih vozila na tržište marka Volkswagen preko nogometa prvi put gradi komunikacijsku platformu za sve zemlje, koja će osigurati pozitivan interes diljem Europe, ali i u prekomorskim zemljama“, izjavio je Jürgen Stackmann, voditelj prodaje marke Volkswagen.

Prošle je godine kupcima u Europi isporučeno 1,7 milijuna Volkswagenovih vozila koja su dostupna su u svih 55 država članica Uefe.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr