ZANIMLJIVO ISTRAŽIVANJE

MNOGIMA JE NEDOSTUPAN: Znate li kojeg proizvođača automobila Hrvati najviše googlaju?

Rezultate zanimljivog istraživanja koji otkrivaju koji je proizvođač automobila u kojoj zemlji najtraženiji u internetskoj pretrazi na Googlu na svojim je internetskim stranicama objavio Quickco. Rezultati se odnose na 2016. godinu.

Quickcov tim, otkriva se, istražio je rezultate 193 država iz kojih je mogao sakupiti podatke, a prema njima najtraženija je i dalje Toyota, proizvođač kojeg je Volkswagen u prošloj godini izgurao s vodeće pozicije prema broju prodanih primjeraka vozila.

Taj japanski proizvođač dominira pretragama u 74 zemlje što ga svrstava na vodeću poziciju ispred BMW-a (51 država) i Hyundaija (17 država).

Istraživanje otkriva i da nacionalna lojalnost brandu i nije baš izražena, od čega odskaču primjeri Njemačke (BMW), Francuske (Renault), Švedske (Volvo) i Italije (Fiat), dok, primjerice, često traženi Hyundai nije i najviše traženi automobilski brand u Južnoj Koreji, državi koja ga proizvodi. Pobjedu tu odnosi BMW, baš kao i Japanu, iako je ondje domaća Honda u svjetskim okvirima prilično puno pretraživana internetskim putem.

Hrvatska? Pobjednik je BMW.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr