PROVEDENO ISTRAŽIVANJE

HRVATSKO I EUROPSKO TRŽIŠTE RASTE, A JEDNO JE IZNENAĐENJE: VW Golf više nije najprodavaniji automobil u Europi

Nekoliko zanimljivih stvari može se iščitati iz istraživanja analitičke kuće specijalizirane za autoindustriju Jato Dynamics, a koja su vezana za europsku automobilsku scenu. Zadržat ćemo se na dva.

Prema prvom europsko tržište bilježi porast broja registracija za ožujak i to za deset posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Preciznija je brojka od 1,93 milijuna vozila, a ona predstavlja najbolji ožujak na europskom tržištu ikad. Pomoglo je pritom i hrvatsko tržište s porastom od 31,5 posto u odnosu na ožujak 2016.

Druga zanimljiva stvar je silazak Volkswagena Golf s trona najprodavanijih europskih automobila nakon punih sedam godina. Titula je to koja sada pripada Fordu Fiesti.

“Za smjenu na vrhu postoji nekoliko razloga, a jedan od njih je da je prodaja Golfa smanjena sasvim očekivano uslijed potrošnje zaliha starog i tek predstavljanja osvježenog izdanja modela na tržištu. Također, Ford je odgovorio nešto agresivnijom kampanjom, a na Fiestu, za razliku od Golfa koji spada u segment koji je to itekako osjetio, nije utjecala smanjena potražnja za dizelskim motorima”, kazao je Felipe Munoz, jedan od analitičara tvrtke, uz dodatak da bi se taj odnos snaga ponovno mogao vratiti u korist Golfa kada se pojača prisustvo osvježenog modela na tržištu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr