S DIGITALIZIRANIM COCKPITOM

STIGAO NOVI POLO: Sportskiji, veći, umreženiji, individualniji i s cijenom koja starta od 99,300 kuna

Više od 14 milijuna prodanih primjeraka (uključujući derivate ta se brojka penje na gotovo 16,5 milijuna) modela Polo prodao je Volkswagen, pa ne čudi što se od šeste generacije očekuje nastavak uspješne priče o jednom od najuspješnijih vozila svoje klase.

Dužine 4053 mm (+81 mm u odnosu na prethodnika) s naraslim međuosovinskim razmakom koji sada iznosi 2548 mm (+92 mm) Polo je optimiziran modularnom poprečnom platformom (MQB) kojom postavlja i, javlja proizvođač, nova mjerila u svojoj klasi – Front Assist, prepoznavanje mrtvog kuta, ACC, multikolizijska kočnica i LED glavna svjetla poznati su inače samo iz viših klasa automobila. Lijepa je brojka i zapremnine prtljažnika. Iznosi ona sad 351 litru, odnosno 71 više u odnosu na prethodnika.

Velik spektar verzija

Polo šeste generacije je i prvi s digitalnim instrumentima, točnije druga generacija zaslona Active Info Display slavi svoju svjetsku premijeru u njemu, a tu su i paketi opreme Trendline, Comfortline, Highline, GTI i Beats uz pomoć kojih Polo stiže u velikom spektru verzija. Dostupan je u Hrvatskoj cijenom od 99,300 kuna u Trendline verziji pogonjen s 1,0-litrenim MPI motorom koji razvija 75 konjskih snaga.

Napredni kompaktni automobil serijski je definiran s četverima vratima, a tu su i sustav nadzora okoline Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom za prepoznavanje pješaka kao i multikolizijskom kočnicom.

Motorizacija za biranje

Već u trenutku uvođenja na tržište šesta generacija Pola stigla je pogonjena s ukupno devet učinkovitih benzinskih i dizelskih motora. U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva trocilindrična benzinska motora s dvije najomiljenije razine snage u ovoj klasi: 1.0 MPI 55 kW / 75 KS i punjeni 1,0-litarski TSI snage 70 kW / 95 KS. Svi su modeli opremljeni start-stop sustavom i modusom rekuperacije. Od snage 95 KS naviše načelno je moguća kombinacija s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). Do kraja godine sukcesivno će se uvesti još daljnjih pet motora: tri benzinca i dva dizelaša.

Što se tiče benzinaca, program pogona upotpunit će 1.0 TSI motor snage 85 / 115 KS i dodatno razvijeni 1.5 TSI ACT motor snage 110 kW / 150 KS s aktivnim menadžmentom cilindara (isključivanjem cilindara). Također do kraja godine doći će i benzinac: 2.0 TSI motor snage 147 kW / 200 KS u Polu GTI. Spektar motora kompletirat će dva učinkovita dizelaša: oba 1.6 TDI motora pružaju snagu od 59 kW / 80 KS i 70 kW / 95 KS.

Preciznije to izgleda ovako:

Benzinski motori

1.0 MPI, 55 kW / 75 KS, tri cilindra, 5-stupanjski mjenjač

1.0 TSI,  70 kW / 95 KS, tri cilindra, 5-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač

1.0 TSI, 85 kW / 115 KS, tri cilindra, 6-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač

1.5 TSI ACT, 110 kW / 150 KS, četiri cilindra, 6-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač

2.0 TSI, 147 kW / 200 KS, četiri cilindra, 6-stupanjski mjenjač / 6-stupanjski automatizirani DSG mjenjač

Dizelski motori

1.6 TDI, 59 kW / 80 KS, četiri cilindra, 5-stupanjski mjenjač

1.6 TDI, 70 kW / 95 KS, četiri cilindra, 5-stupanjski mjenjač / 7-stupanjski automatizirani DSG mjenjač

Spomenuti valja i tri konfiguracije voznog postroja – normalni (osnovni koji nudi visoku agilnost uz komfor), sportski (koji ima specifičnu usklađenost opruga, dodatnih opruga, amortizera i stabilizatora s karoserijom postavljenom 15 mm dublje ) te Sport Select (putem kojeg se mogu prilagoditi upravljač, krivulja motora i upravljanje prijenosom / prijenosnim mehanizmom ovisno o odabranom profilu).

Snažnijeg, muževnijeg, karizmatičnijeg i ekspresivnijeg potpuno novog dizajna i s puno više prostora u samom interijeru, Polo stiže i s novom interaktivnom konfiguracijom cockpita koja nastaje interakcijom zaslona Active Info Display i infotainment sustava s veličinama zaslona od 6,5 do 8,0 inča.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr