LEGENDARNI JAPANAC

NAJPRODAVANIJI AUTO NA SVIJETU: Bili smo na predstavljanju nove generacije Toyote Corolle, cijene počinju od 116.900 kuna

U Hrvatskoj je počela prodaja 11. generacija Toyote Corolle, japanskog sedana koji ove godine slavi 50. rođendan i slovi kao najprodavaniji automobil na svijetu. Prodavala se u 1590 zemalja svijeta, a ukupno je prodano više od 44 milijuna komada. Popularnost Corolle u prvom redu se temelji na pouzdanosti pa je Toyotin sedan kroz sve te godine zadržao poziciju o najpopularnijeg vozila među službenim automobilima te čini 20 posto ukupne Toyotine globalne prodaje.

Toyota s 11. generacijom sedana namjerava povećati svoj udio u tom segmentu na našem tržištu, a ostvarenju tog cilja svakako bi trebao pridonijeti ozbiljan redizajn eksterijera i interijera.

Dizajnerske intervencije na novoj Corolli osobito su vidljive na prednjem dijelu automobila, koji je novom izdanju znatno spušteniji s izduženim prednjim svjetlima, što joj daje znatno suvremeniji i agresivniji izgled.

Nova Corolla odlikuje se futuristilčkim dizajnom, skladno upotpunjenim elegantnom prednjom maskom uz dojmljiva LED glavna svjetla
Nova Corolla odlikuje se futuristilčkim dizajnom, skladno upotpunjenim elegantnom prednjom maskom uz dojmljiva LED glavna svjetla

Temeljiti redizajn

U skladu s razvojem Toyotine dizajnerske smjernice Under Priority, na prednjem dijelu više prostora zauzima donji dio maske hladnjaka, zajedno s novom trapezoidnom strukturom prednjeg branika.

Temeljito je redizajnirana i unutrašnjost automobila, pa putnička kabina, jedna je od najprostranijih u klasi, sada ima znatno sofisticiraniji i europskiji štih. Na dotjeranom kokpitu nalazi se novi dodirni ekran veličine sedam inča, ispred vozača je još jedan ekran, veličine 4,2 inča koji prikazuje podatke putnog računala. Kupci mogu birati između standardnog sustava Toyota Touch 2 ili Toyota Touch 2 s Go, koji sadrži i navigacijski sustav.


Motori i dodatna oprema

Od motora u ponudi su turbodizelski 1.4 D-4D i benzinci 1.33 Dual VVT-i sa šestbrzinskim ručnim mjenjačem te 1.6 Dual VVT-i Valvematic koji osim šestbrzinskim ručnim može biti opremljen s automatskim mjenjačem Multidrive S.

Benzinski 1,33-litreni Dual VVT-i razvija do 99 KS i maksimalni okretni moment od 128 Nm pri 3,800 okr/min. Prosječna potrošnja prema specifikacijama iznosi 5,6 l/100 km, a emisija CO2 je 129 g/km. Benzinski 1,6 Valvematic razvija 132 KS i najveći okretni moment od 160 Nm pri 4,400 o/min, a s automatskim Multidrive S (CVT) mjenjačem potrošnja je oko 5,6 l/100 km, s nižom emisijom CO2 i do 130 g/km. S ručnim mjenjačem, troši 6,0 l/100 km uz emisiju CO2 od 139 g/km.

Dizelaš D-4D sa start-stop sustavom i šestbrzinskim ručnim mjenjačem razvija 90 KS i najveći okretni moment od 205 Nm raspoloživ između 1,800 – 2,800 o/min. U takvoj konfiguraciji, prosječna potrošnja je 3,8 l/100 km, a emisija CO2 99 g/km.

Na novom modelu unaprijeđene su sigurnosne postavke i dodan Safety Sense sustav, standardan u višim paketima opreme, koji obuhvaća Pre-Collision System – PCS, upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (Lane Departure Alert – LDA), čitanje prometnih znakova (Road Sign Assist – RSA), kao i automatska duga svjetla (Automatic High Beam – AHB).

Cijene u okviru Cool ponude kreću od 116.900,00kn za 1,33VVTi i Terra paket opreme, te s 129.900 kuna s nešto bogatijim Luna paketom opreme, dok je cijena za dizelski 1.4D-4D s paketom opreme Luna iznosi 139.900 kuna.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr