VJERNA KORIJENIMA

SPREMNA I ZA OFF-ROAD: Nova Ford Fiesta je tehnički najnapredniji mali auto na svijetu

Nakon šest godina Ford je u Kölnu, pred 4.000 radnika, trgovaca automobilima i pripadnika medija, predstavio osmo izdanje svog popularnog malog automobila. Prikazane su obje verzije – s 3 i 5 vrata, zatim luksuzina varijanta s oznakom Vignale i po prvi put cross opcija, namijenjena vožnji po svim terenima.

Nova Fiesta je šira i niža u odnosu na trenutnu verziju, a neki detalji odražavaju iste styling signale kakve šalje veći Ford Focus, što uključuje i crnu masku hladnjaka, izbačenu donju usnu i kose farove.

refreshed-ford-fiesta-06

 

U Fordu naglašavaju da su Fiestu nadogradili i modernizirali, ali da su istovremeno željeli ostati vjerni korijenima malih automobila. Fiesta je među Fordovim najpopularnijim automobilima na globalnoj razini, a od proizvodnje pokrenute 1976. godine prodano ih je gotovo 18 milijuna.

Ford Fiesta Vignale, unutrašnjost obložena kožom
Ford Fiesta Vignale, unutrašnjost obložena kožomFoto: Ford

U Fordu novu Fiestu nazivaju tehnološki najnaprednijim automobilom B segmenta do sada, a ono što se može vidjeti je evolutivni pristup kod projektiranja karoserije Fordove najnovije uzdanice u pretrpanoj klasi u kojoj je čeka mnogo konkurenata.

Ford Fiesta Titanium
Ford Fiesta TitaniumFoto: Ford

Fiesta je dobila “novo lice” koje sada krase manja kućišta svjetala i veća maska hladnjaka, što sve zajedno prilično podsjeća na aktualno izdanje za broj većeg modela Focus.

Fiesta s paketom opreme ST Line uključuje posebne naplatke i drugačije odbojnike.

refreshed-ford-fiesta-02

U odnosu na istoimenu prethodnicu, nova je Fiesta nešto veća i putnicima će ponuditi više prostora u kabini koja je obložena materijalima koji su se ranije koristili u automobilima iz viših kategorija.

Među tehnoliške novotarije na koje kupci mogu računati spada i najnovije izdanje Fordovog multimedijalnog sustava SYNC3.

refreshed-ford-fiesta-04

Nova Ford Fiesta više se neće moći dobiti s atmosferskim 1,25-litarskim motorom, jer je njegovo mjesto ustupljeno turbo-benzinskoj verziji.

Najsnažniju Fiestu ST trebao bi pokretati 1,6-litarski turbo-benzinski motor s (najmanje) 200 KS, a jedna od novosti koje se vežu uz novu generaciju Fieste je i potvrda iz Forda o njenom trkaćem izdanju koje će iduće sezone ući u WRC (World Rally Champioship).

refreshed-ford-fiesta-03
ST Line FiestaFoto: Ford

Iako se proizvodi u sedam modela, u Europi bi se trebala prodavati četiri: Titanium, Fiesta ST-Line, Fiesta Vignale i Fiesta Active crossover. Prvi primjerci u prodajne salone širom svijeta trebali bi stići u prvoj polovici iduće godine.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr