URBANI SUV

SEATOV ODGOVOR RIVALIMA ZOVE SE ARONA: Predstavljen novi crossover iz B segmenta

SEAT-ova ofenziva na tržište SUV-ova dodatno je osnažena predstavljanjem modela Arona kojim se moderni urbani crossover pridružuje lani predstavljenoj Ateci s kojom i dijeli MQB A0 platformu.

Španjolski proizvođač Aronu je pokazao u Barceloni tijekom media eventa, a posljednji SEAT-ov proizvod službenu će premijeru za javnost imati tijekom salona automobila kojem je u rujnu domaćin Frankfurt.

Treći model kojim se SEAT u tekućoj godini hvali (nakon osvježenog Leona i nove Ibize) elegantan je, prostran, praktičan i komforan SUV pun sigurnosnih sustava i tehnologije povezivanja kakvu je, tvrdi proizvođač, moguće pronaći tek u višim segmentima na tržištu. Proizvodit će se, dodaje se, isključivo u Martorellu i igrati ključnu ulogu u jačanju SEAT-ovog branda i povećanju prodaje na dijelu tržišta na kojem se nižu i nalaze konkurenti (Kona, Stonic, 2008, Juke…).

Kao dokaz da Arona posjeduje sve iz SEAT-a znane i voljene sustave za pomoć u vožnji i privlačan infotainment sustav, proizvođač navodi kako je novi SUV upotpunjen čitavim nizom korisnih asistenata među kojima su Front Assist, Adaptive Cruise Control, Multi-Collision Brake, Stop&Go, Keyless Entry, pomoć pri kretanju na uzbrdici, sustav prepoznavanja umora vozača…

Novi SEAT-ov crossover iz B segmenta zasnovan je na Ibizi od koje je 79 mm dulji (ukupno 4138 mm) i 99 mm viši što je rezultiralo dobrim vijestima za one željne off-road avanture, ali i dodatnim prostorom za putnike, a profitirao je i prtljažni prostor čija je zapremnina 400 litara. Preglednost je dodatno naglašena podizanjem jastuka sjedala čime su olakšani ulazak i izlazak iz vozila, a široke mogućnosti personalizacije svakako su adut na kojeg u SEAT-u računaju.

Apple Car Play, Android Auto i Mirror Link poslužit će za povezivost u Aroni koja od starije Atece, kojom je vidno inspirirana, preuzima robusnost, ali i ekspresivnost ne zanemarujući vlastitu osobnost, čemu u prilog govore ove fotografije:

Ergonomična unutrašnjost je uređena na način da je vozaču sve nadohvat ruke pa ne mora sklanjati pogled s ceste tijekom vožnje u koju će pogonjen izborom tri vrste benzinskih motora, odnosno tu su 3-cilindarski 1,0 TSI s 95 KS (5-stupanjski ručni mjenjač) i 115 KS (6-stupanjski ručni ili 7-stupanjski DSG automatski mjenjač) te novi 4-cilindarski 1,5-litreni TSI sa sustavom deaktivacije cilindara koji razvija 150 KS (šest stupanjski ručni mjenjač).

Dizelske opcije Arone koja stiže u paketima opreme Reference, Style, FR i Xcellence, su 1,6-litreni TDI sa 95 (5-stupanjski ručni ili 7-stupanjski DSG automatski mjenjač) i 115 KS (6-stupanjski ručni mjenjač).

Sredinom sljedeće godine na tržištu će se naći i 1,0-litreni plinski TGI s 90 KS.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr