FOTO: / Porsche 911 GT3 donosi sustav upravljanja na sva četiri kotača

Porsche je na nedavno otvorenom međunarodnom salonu automobila u Ženevi premijerno predstavio izvedbu GT3 aktualne 911-ice.

7.3.2013.
12:30
VOYO logo

Za razliku od svojih prethodnica, koje nisu pružale mjesta kompromisima po pitanju vozačkog užitka, peta generacija se odmetnula u drugom smjeru nudeći prostor novim tehnologijama, koje ga stavljaju u drugi plan, piše autoholik.net..

Proizvođač iz Zuffenhausena tako je odustao od Metzgerovog motora trkaćih gena, kao i robusnog šesterostupanjskog ručnog mjenjača, čiju dužnost sada vrši sofisticirani sedmerostupanjski PDK s dvije spojke, te hidrauličnog servo uređaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao prvi serijski Porsche u povijesti, novi 911 GT3 dolazi opremljen i sustavom aktivnog upravljanja stražnjim kotačima, koji ih zakreće ovisno o brzini ne bi li na taj način poboljšao njegovu stabilnost u zavojima. Sustav je operativan do 50 km/h.

Automobil pokreće dorađeni 3,8-litreni 6-cilindarski bokser motor iz Carrere S, koji sada razvija 475 KS pri 8250 o/min i 440 Nm okretnog momenta pri 6250 o/min, te se vrti sve do nevjerojatnih 9000 o/min.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi Porsche 911 GT3 teži 1.430 kilograma, a do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi, do 200 km/h za 12 sekundi, uz najveću brzinu od 315 km/h. Dodajmo ovome da famozni Nürburgring Nordschleife obilazi za manje od 7 minuta i 30 sekundi.

Prosječna potrošnja se kreće oko 12,4 l/100 km, uz emisiju CO2 od 289 grama po prijeđenom kilometru, što treba uzeti s rezervom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Automobil stiže na njemačko tržište u kolovozu ove godine, uz početnu cijenu od 137.303 eura, uključujući porez.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo