ISPUNJAVA OBEĆANJA

NOVI CLIO: Renault osvježava svoju uspješnicu najprivlačnijim Clijom dosad

Automobili odjela Renault Sport spoj su svijetova automobilističkih utrka i cestovnih automobila. Zahvaljujući 1,6-litrenom benzinskom turbomotoru i šesterostupanjskom mjenjaču s dvostrukom spojkom te polugicama za mijenjanje stupnjeva prijenosa na upravljaču, Clio R.S. ostvaruje iznimne performanse.

Dosad neviđenom opremom u segmentu uvodi i inovacije koje uključuju Launch Control, sustav R.S. Drive koji nudi odabir među trima načinima vožnje (Normal, Sport i Race), aplikaciju R.S. Monitor te amortizere s hidrauličkim graničnicima kompresije koje je Renault Sport razvio za reli.

Novi Clio R.S. 200 EDC i Clio R.S. Trophy krase sve napredne odlike novog Clija, dodatno istaknute stručnošću i vještinom odjela Renault Sport. Usto preuzimaju neke elemente dizajna vanjštine viđene na konceptnom automobilu CLIO R.S. 16, predstavljenom na Velikoj nagradi Monaka.

R.S. VISION: premijera sustava osvjetljenja s više LED reflektora

Prednji kraj novog Clija R.S. vizualno je širi zahvaljujući posebnom prednjem odbojniku čiji je prepoznatljivi izgled zaokružen s više LED svjetala postavljenih u obliku trkaće zastave nazvanih R.S. VISION. Ta tehnologija, premijerno predstavljena na konceptnom automobilu Clio R.S.16, obuhvaća svjetla za maglu, svjetla za zavoje, pokazivače smjera te duga i kratka svjetla što poboljšava vidljivost noću.

U ponudi novog Clija R.S. nalaze se i novi 18-inčni kotači i posebni pragovi. Straga se nalazi sportski spojler, funkcionalni difuzor i dvije ispušne cijevi, a stražnja svjetla oponašaju oblik slova C prednjih svjetala. Ispod Renaultova logotipa na prednjoj masci, naplatcima i poklopcu prtljažnika nalazi se natpis Renault Sport (R.S.).

Ispušni sustav, snaga, ovjes: jedinstven paket u segmentu

Novi Clio R.S. dostupan je s dva benzinska motora (200 KS ili 220 KS u izvedbi Trophy) u kombinaciji sa šesterostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC.

To je i jedini automobil u klasi koji nudi tri različite vrste ovjesa, što kupcima omogućuje prilagođavanje Clija R.S. svojim željama. U ponudi su ovjes Sport sa 17 ili 18-inčnim naplatcima koji naglasak stavlja na prilagodljivost za svakodnevnu uporabu; čvršći ovjes Cup s 18-inčnim naplatcima, koji predstavlja savršen spoj voznih osobina za cestu i stazu; ili ovjes Trophy s 18-inčnim naplatcima, spušten za 20 mm sprijeda i 10 mm straga koji je usredotočen na vozački užitak.

Novi Clio R.S. Trophy jedini je automobil u segmentu koji se može odabrati s ekskluzivnim ispušnim sustavom nadahnutim konceptnim automobilom Clio R.S. 16 i razvijenim u suradnji sa specijalistom za ispušne sustave Akrapovičem, koji motoru daje prepoznatljiv zvuk i jamči žustra ubrzanja.

Izvedbe Sport i Cup dostupne su s motorom snage 200 KS, a izvedba Trophy s motorom snage 220 KS.

Izvedba Trophy s motorom snage 220 KS ostvaruje bolje performanse od svih ostalih sportskih modela u klasi. Od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 6,6 sekundi, udaljenost od 400 m iz stajanja prelazi za 14,5 sekundi, a najveća brzina iznosi 235 km/h.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr