OSMA GENERACIJA

NAJLUKSUZNIJI AUTOMOBIL NA SVIJETU: Predstavljen novi Rolls-Royce Phantom, košta čak 2,7 milijuna kuna

Rolls-Royce je u četvrtak navečer u Londonu predstavio novog Phantoma.

Prijašnji Rolls-Roycevi su su se zadnjih godina temeljili na BMW-ovim prepravcima, ali Phantom VIII je potpuno nova platforma, piše Auto Express.

Na njemu će se temeljiti svaki budući Rolls – sljedeći Ghost salon, Wraith kupe, Dawn kabriolet i Cullinan SUV.


Lakši i čvršći

U usporedbi s trenutačnim modelom, Phantom je lakši ali do 30% čvršći. Ima novu dvostruku prednju osovinu te stražnju osovinu sa samoizravnavajućim zračnim ovjesom kao i upravljanje na sva četiri kotača.

Uza sve to, ima i novu tehnologiju zahvaljujući kojoj će Rolls-Royceova poznata ‘vožnja čarobnim tepihom’ biti još laganija. Nazvana ‘Flagbearer’, ova nova tehnologija koristi sustav stereo kamera integriranih u prednje staklo, koji skenira cestu ispred vozila i u skladu s uvjetima na cesti prilagođava ovjes sve do brzina od 100 km/h.

Unatoč tome što je lakši od ranijeg modela dodano je više od 130kg materijala za zvučnu izolaciju, plus dvostruko dno i nove gume nazvane ‘Silent seal’, s dodadnim slojem pjene koji umanjuje buku za 9db.

Luksuzna unutrašnjost

Kao i uvijek s Rolls Royceom glavna stvar je interijer. U stražnjem dijelu Phantom VIII zadržava lagani Art Deco stil i minimalistički osjećaj trenutnog modela – stolovi za piknik i TV ekrani su skriveni i pojavljuj se pritiskom na gumb. Postoji i nova središnja konzola koja uključuje ormarić s pićem, čašice i bokal za viski, čaše za šampanjac i kutiju za hlađenje.

Tu su još i grijana sjedala i odmarači za ruke i različite konfiguracije sjedala, ali kod svih su konfiguracija stražnja sjedala okrenuta prema unutra kako oni koji sjede u njime ne bi “istegnuli vratove”, navodi firma.

Rolls kao i uvijek nudi jedinstvenu unutrašnjost

NE OČEKUJTE TO OD NJIH: Rolls-Royce ne odbacuje budućnost, no samoupravljanje i hibridi njima nisu prioritet, a razlog je jasan

Glavne promjene nalaze se naprijed. Rolls svoju komandnu ploču naziva ‘The Gallery’. Nema više velikog komada drveta preko gornjeg dijela pločče, tamo je sada veliki prozor.

Ispred vozača sjedi 12.3-inčni TFT ekran koji prikazuje brzinu, gorivo i stupnjeve temperature, kao i satelitsku navigaciju i podatke za pomoć vozaču. Radio i ostala zabava također se pojavljuje i nestaje na pritisak gumba.

Vizualno, novi se Phantom razlikuje od postojećeg modela najviše na prednjem dijelu, a ključne su mu dizajnerske teme one od 103EX iz 2016., koji je bio Rollsov prvi koncept automobil. Poznata Phanteon rešetka veća je nego ranije, dok je cijeli prednji dio zaobljeniji nego prije. Središnja vrata za putnike su ostala, ali sada se električno zatvaraju na dodir ručke.

Ispod poklopca motora leži novi stroj. To je još uvijek 6.5-litarski V-12, ali sada ima dva turbopunjača, te razvija 564 konjskih snaga i 900N obrtne sile. Povezan je s automatskim mijenjačem kojem pomaže satelit.

Cijena mu je 375.000 eura (2.777.500 kuna)

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr