PREMIJERA

GUŽVA NA TRŽIŠTU SVE JE VEĆA: Kijina ulaznica u segment malih SUV-ova zove se Stonic

Kijina ulaznica u popularni segment u kojem se nalaze Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008, Toyota C-HR, Opel Mokka, odnedavno i Hyundai Kona, da na brojimo samo neke, naziva se Stonic i službeno je predstavljen u utorak u Amsterdamu.

Stilski lijep, potpomognut nizom sustava za pomoć vozača, široke palete boja uz dvotonsku opciju i uz nekoliko hrabrih rješenja u unutrašnjosti u kojoj je 7-inčni zaslon infotainment sustava dio standardnog paketa opreme, Stonic stiže spreman za borbu u nagužvanom segmentu malih SUV-ova.

“Ovo je najbrže rastući segment u Europi. Samo lani prodano je oko milijun vozila iz tog segementa, a procjena je da će 2020. biti prodana dva milijuna. Do tada će deset posto ukupne prodaje automobila pripadati ovom segmentu u kojem dosad nismo imali predstavnika”, kazao je Artur Mertens, Kijin direktor marketinga za Europu.


Motorizacija

Motorizacija, navodi Autocar, uključuje 1,25-litreni benzinski motor s 84 KS uparen sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, 1,4-litreni sa 100 i 1,0-litreni T-GDI koji razvija 120 konjskih snaga koje prebacuje putem 6-stupanjskog automatskog mjenjača. U ponudi će se kasnije naći i 7-stupanjski automatik.

Dizelske opcije svedene su na 1,6-litreni motor koji razvija 110 KS kojeg će u 2018. zamijeniti naprednija verzija. Hibridni Stonic neće na tržište.

Stonicova platforma zapravo je ona koju koristi član obitelji Rio, model od kojeg je Stonic 43 mm podignutiji od tla. Naplatci koje koristi su 17-colni, a zapremnina prtljažnika 352 litre.

Bogata oprema

Ergonomija i tehnološki napredna rješenja unutrašnjosti koju je moguće personalizirati definitivno su aduti na koje u Kiji računaju za dobre brojke prodaje. Automotive Wolrd Stonic naziva jednim od najpametnijih automobila u klasi zbog niza sigurnosnih sustava i tehnologije koja pomaže pri vožnji, među kojima kupci mogu izabrati dodatne opcije za povećanje sigurnosti.

Apple CarPlay i Android Auto dio su osnovnog paketa infotainment sustava, kao i grijanja prednja sjedala, tempomat te keyless entry. Stonic obogaćuju i sustavi kočenja u slučaju opasnosti s prepoznavanjem pješaka, upozorenje na sudar, mrtvi kut i vozila koja se nalaze iza, upozorenjem na izlazak iz vozne trake, na umor vozača…

Prodaja Stonica još uvijek nedefinirane cijene na europskom tržištu kreće u zadnjem kvartalu godine.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr