SJAJAN PAKET

FORDOV GRADSKI AUTOMOBIL ODUŠEVLJAVA: Vjerujte nam, za upravljačem nove Fieste imat ćete premium osjećaj

Ima tome već neko vrijeme otkako je sedma generacija Fordove uspješnice koja se krije iza naziva Fiesta stigla na ceste, no oduševljenje njom ne stišava se. Da za takvo što i ne postoji niti jedan razlog uvjerili smo se sami družeći se s Fiestom dva dana.

Saznanja skupljana više od 40 godina, a toliko je prošlo otkako je 1976. prva Fiesta ugledala svjetlo dana, sjajno su uklopljena u najmlađeg člana obitelji koji oduševljava u svim izdanjima. Mi smo sjedili iza upravljača klasične ali i bogato opremljene izvedbe Titanium, koja se čini kao idealan pokazatelj svega što je sve u posljednoj generaciji ovog gradskog automobila otišlo korak unaprijed u odnosu na prethodnika, ali i za upravljačem modela obogaćenog luksuznim paketom pri čemu dotični Vignale ostavlja bez daha.

Luskuzne opcije su sjajne

Da se previše ne hvali ono što se i očekuje od 1,0-litrenog EcoBoost motora uparenog sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa koji Vignale izvedbu tjera u galop sa 140 konjskih snaga, više bismo se ovdje posvetili dojmu kakav Fiesta ostavlja na vozača. A on je sjajan i ide baš ruku pod ruku sa vrhunskim voznim odlikama ovog gradskog automobila čiji je popis luksuznih opcija uistinu impozantan.


Uživanje u detaljima započinje samim sjedanjem u vozilo pri čemu je prva impresija prilična prostranost – isto vrijedi i za putnike na stražnjim sjedalima – i premium osjećaj. Od viška tipki i prekidača raščišćeni kokpit djeluje moderno, dizajn je ergonomičan, a materijali kvalitetni i mekani. Apsolutni je hit unutrašnjosti središnji zaslon, u ovom slučaju 8-inčni, osjetljiv na dodir koji je preuzeo gotovo polovicu ‘nestalih’ prekidača u odnosu na prethodnu generaciju.

Pridoda li se navedenome napredna SYNC 3 integracija pametnog telefona kojom glasovnim naredbama (jasno na engleskom jeziku) kontrolirate radio, navigaciju i sve što vam je s vašeg pametnog telefona u tom trenutku potrebno, jasno je da ste dobili i savršenog ‘putnika’. Locirat će vam on najbliže benzinske postaje, hotele, restorane, kafiće, prazna parkirna mjesta, odgovorit na pitanje kakvo vrijeme možete očekivati i još ‘more’ toga što vam je u tom trenutku potrebno, a sve uz AppLink, AppleovCarPlay i Android Auto.

Nastavit će dobre prodajne rezultate

Čitav niz, točnije petnaest, sustava za pomoć u vožnji stoji vam na raspolaganju i brine za sigurnost vas i putnika dok zavaljeni u kožna sjedala nižete kilometre uz brutalno moćan i visoko kvalitetan zvuk koji izlazi iz Bang & Olufsen sustava kojem baš nikako ne možete pronaći manu.

Kao uostalom i cijelom paketu, bilo s 3 ili 5 vrata, za kojeg se proizvođač potrudio da ovisno o izvedbama bude i vizualno prepoznatljiv (maske motora), a koji se u odnosu na generaciju prethodnika doima većim (zbog svjetlosnih sklopova) i koji usitinu i jest narasao. Baš kao što će, dojam je nakon iskušanog, zbog onoga kako izgleda izvana i iznutra, što nudi ispod poklopca motora te sjajnog dojma koji ostavlja bilo iz perspektive vozača ili putnika, narasti brojke prodaje ove Fordove prodajne uspješnice. Jer, nema sumnje, pazilo se na svaki detalj koji pritiskom na gumb za start naprosto ožive.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr