Sama reklama objavljena je prošle godine, no tek je ovih dana postala glavna tema o kojoj se žestoko raspravlja, a reklamu pod sloganom 'Seksipil za svakoga i bilo gdje' popljuvao je i Muslimah Media Watch, internetski forum za muslimanke, s kojeg su poručili kako su se 'umorili gledajući kako muslimanke u medijima portretiraju na krive načine'.
'Poruka reklame zapravo ne drži vodu. Iako se čini da se ona odnosi na osobnu seksualnost i seksipil, jasno je da postoji velika doza muškog poimanja žene kao seksualnog bića, a svi znamo da to zapravo znači da muškarci u većini slučajeva žene gledaju tek kao seksualni objekt, a ne osobu', poručili su iz Muslimah Media Watcha.
No, koliko god kontroverzna ova reklama bila, forumaši se slažu u jednom: ovo je uspješna marketinška kampanja za Liaison Dangereuse, jer čak i loša reklama na kraju je samo reklama.
Prethodni članci:
arti-201005280819006 arti-201005040473006 arti-201004010020006