Nakon što je ukrasila rujansku naslovnicu američkog VougeaKendall Jenner, pojavit će se i na naslovnoj strani japanskog izdanja.
Međutim, promoviranje reality zvijezde kao supermodela uzrujalo je brojne zaljubljenike mode. Dok urednica modne biblije Anna Wintour smatra kako su milijuni lajkova na društvenim mrežama dovoljni da bi se neka osoba proglasila ikonom stila, brojni dizajneri i pratitelji mode tvrde da takav pristup degradira industriju.
"Danas modele plaćaju na temelju toga koliko imaju sljedbenika. Dobivaju angažmane ne zato što predstavljaju samu bit tog dizajnera, a to je ono što sam nekad tražio, već zbog toga koliko ih ljudi prati na društvenim mrežama. Mislim da to dugoročno neće ići. To nije dobra formula za uspjeh proizvoda koji želite prodat", kazao je proslavljeni modni dizajner Calvin Klein.
Vouge je dobio 'packe' zbog promoviranja takozvanih Insta djevojaka poput sestara Kardashian i Hadid.
"Činjenica je da sam oduvijek mislila da je Vogue taj koji predvodi, a ne slijedi trendove. Oslanjam se na Vogue da postavlja standarde, a ne da prati ono što rade svi drugi", kritizirala je glumica Rebecca Romijn.