Prodaja automobila prije nego što prijeđe određenu kilometražu mogla bi vam donijeti bolju cijenu i zadovoljnog kupca.
Dvije stvari koje trebate uzeti u obzir prilikom kupnje rabljenog automobila su prijeđena kilometraža i starost. Obično se kupci, kada je riječ o rabljenim automobilima, najviše "boje" prijeđenih kilometara i radije odustanu od oglasa u kojima je auto prešao više od 200.000 kilometara.
Manja kilometraža obično znači da automobil nije puno vožen te da je u boljem stanju i efikasniji što se tiče potrošnje goriva.
Koja kilometraža je važna
Stručnjaci smatraju da bi trebali prodati svoj automobil prije nego što prijeđe 60.000 do 100.000 kilometara. Vozila koja prelaze preko 170.000 kilometara često stvaraju psihološku barijeru za kupce, čak i ako automobil dobro radi.
"U umu kupca postoji uobičajena percepcija da vrijednost automobila opada kada kilometraža prijeđe preko 170.000 kilometara", rekli su stručnjaci iz osiguravajuće kuće.
S druge strane, nova studija kompanije "Carwow" otkrila je da automobili u prosjeku gube oko 27 posto svoje vrijednosti kada kilometraža dostigne preko 100.000 kilometara, kada je riječ o europskom tržištu. Također, trebali bi imati u vidu poznato "vraćanje" kilometraže koja je na našim prostorima i dalje prisutna. Zato bi fokus prilikom kupnje rabljenog automobila trebao biti usmjeren i na ostale parametre, kao što su na primjer, starost i za što je automobil korišten, piše Progressive.com.
POGLEDAJTE VIDEO: Nevjerojatna snimka nesreće: Policajac zaustavio auto, a onda se u njega zabio drugi. Sve je snimila nadzorna kamera