Milena Dražić rođena je u Karlovcu, a u Zagreb je stigla na studij novinarstva na Fakultet političkih znanosti. Iako ju je otac molio da upiše bilo koji drugi studij, bila je odlučna, prisjeća se kroz smijeh. Po završetku studija, počela je raditi na jednom portalu.
Pet kratkih pitanja za Milenu Dražić:
Moj najveći poslovni izazov je… proširiti krug klijenata i zaposliti nove ljude.
Najveća moja pobjeda je… izaći iz velikog sustava i otisnuti se u samostalne poduzetničke vode.
Za pet godina bit ću… vlasnica agencije s 10 zaposlenih i super klijentima i poslovima koji će mi omogućiti da se kreativno izrazim, i to po mogućnosti negdje s plaže u Kambodži ili u Vijetnamu.
Voljela bih da sam znala na početku svog poduzetničkog puta… da će biti uspona i padova i da je neizvjesnost sastavni dio poduzetništva.
Na Uplift akademiji želim naučiti… želim popuniti praznine u znanju, savladati nove trikove i alate s kojima mogu unaprijediti poslovanje. Želim učiti od mahera u svojem poslu i naučiti sve one stvari koje vas neće naučiti ni jedan fakultet.
„Sjećam se tog razdoblja kao izuzetno intenzivnog i uzbudljivog, prošla sam sve rubrike od financija pa sve do sporta. U redakciji je svaki dan drugačiji, pokrivali smo različite događaje, priče i cijelo to iskustvo je uvelike oblikovalo moj daljnji profesionalni razvoj. Imala sam super ekipu i zaista sam uživala.“, kaže Milena. I nakon rada na portalu, Milena je nastavila s radom u medijima.
„Pronašla sam se u lifestyle tematici, iza mene su različita izdanja magazina i različita specijalna izdanja“ priča Milena.
„Nakon niza godina, zaželjela sam se promjene. Htjela sam izaći iz velikog sustava i pokrenuti nešto svoje“, priča.
I kada je konačno pala odluka, Milena je prije četiri godine okrenula novu stranicu i postala freelance medijska i PR stručnjakinja.
„Sada sam samostalna i za klijente vodim društvene mreže, bavim se medijskim konzaltingom, organizacijom snimanja i PR-om. Svakodnevno tragam za poslom u kojem učim nove stvari, savladavam nove vještine... Poslom koji mi daje 'drive' i gura me naprijed“, kaže Milena.
Prije dvije godine počela je raditi za poznati zagrebački bistro Beštija i na sebe preuzela zanimljiv i dinamičan posao PR stručnjaka.
„U moj posao spada komunikacija na društvenim mrežama i s klijentima, lansiranje i prezentacija novih jelovnika i mnogi drugi zadaci koje je potrebno obaviti da bi sve teklo glatko. Unatoč uvriježenom mišljenju, posao PR-a u restoranu nije uvijek glamurozan kako to možda na prvu zvuči. Bilo je različitih situacija, pa sam se tako uslijed jedne gužve i pomanjkanja radnika prvi put u životu našla iza šanka. Sjećam se i jednog ljetnog vjenčanja koje smo organizirali u restoranu. Aranžer interijera je cijelu unutrašnjost ukrasio stotinama svijeća koje su već ionako visoku ljetnu temperaturu učinile neizdrživima. Mladenki se topila šminka s lica, a u kuhinji je bilo nepodnošljivo. Na kraju smo odustali od romantike uz svjetlost svijeća i sve ih pogasili“, priča kroz smijeh.
„Posao koji radim za bistro Beštija je prepun izazova, uvijek se trudimo iznenaditi goste nečim novim, inovativnim i zanimljivim. Paralelno, nastojimo ugraditi u poslovanje vrijednost vezane uz zaštitu okoliša i održivost, pa se trudimo kada god možemo primijeniti zero waste koncept jer smatramo da je problem bacanja hrane jedan od vodećih problema na svijetu. Kada god je to moguće, nastojimo odgovorno i pametno iskoristiti namirnice koje koristimo i smanjiti otpad na apsolutni minimum“, ističe Milena.
„Najljepši dio mog posla i dalje mi predstavlja pisanje, pisanje o lijepim temama, finoj hrani, svemu onome u čemu i sama uživam. Najteži dio su vjerojatno nejasni brifovi i nerealni rokovi, ali sve je to dio ove vrste posla i života, prilika da se razvijaš i učiš“, objašnjava.
Neprestano istraživanje, otkrivanje i učenje je Milenu uvijek vodilo kroz život, tako je došla i do Uplift akademije.
„Na Uplift akademiju sam se prijavila jer sam uvijek u potrazi za novim znanjima, a kroz edukacije sam željela proširiti krug sugovornika i steći nova poznanstva, povezati se s ljudima koji se bave poduzetništvom, koji se i sami suočavaju s različitim poduzetničkim izazovima. Kako sam i sama već ranije u sklopu Algebre prolazila edukaciju digitalnog marketinga, vjerovala sam da je riječ o kvalitetnoj edukaciji i mogu reći da su sva moja očekivanja ispunjena“, zaključuje naša Uplifterica.
Više o Mastercardovom projektu Uplift, stipendistima Uplift akademije kao i razne tematske članke i intervjue možete pronaći na stranici uplift.hr