Trgovački lanac Sainsbury's lansirao je novi oblik pakiranja, 'bez dodira' (touch-free) za mušterije koje se boje dirati sirovu piletinu, piše Mirror.
Za mlade mušterije
Trgovina je objavila kako su nova pakiranja razvijena posebno za milenijalce, koji navodno izbjegavaju dodirivanje sirovog mesa. Novi paketi s komadima piletine, namjenjeni osobama mlađim od 35 godina, omogućiti će ljudima stavljanje mesa ravno u tavu.
Sainsbury's kaže kako je novo pakiranje odgovor na istraživanje koje je provela firma, a koje pokazuje kako mladi ljudi često pate od tjeskobe. "Kupci, posebno oni mlađi, često se stvarno boje dotaknuti sirovo meso", rekla je Katherine Hall, menadžerica za meso, ribu i perad. "Ove vrećice omogućuju ljudima, posebno onima koji nemaju puno vremena, da jednostavno otvore paket i ubace meso ravno u tave bez da ga moraju dodirnuti."
Hall je dodala kako mladi češće jedu vani te da nisu navikli spremati hranu kod kuće. Smatra kako su razlozi za tu tjeskobu obrazovanje i veća svijest o mogućim rizicima. Neki se tako boje bakterija poput kampilobaktera, koje mogu prouzročiti ozbiljno, čak i smrtonosno trovanje hranom. Menadžerica kaže kako su neki milenijalci bili tako zabrinuti da će se razboliti da bi cijelu sirovu piletinu prije kuhanja posprejali antibakterijskim sprejom.
Izgubili kontakt s hranom
Izvještaj tvrtke za globalno tržišno istraživanje Mintel pokazao je kako je čak 37% ljudi rođenih nakon 1980. izjavilo da radije ne ne dolazi u kontakt sa sirovim mesom. Isti stav ima i četvrtina starijih."Smatramo kako je zabrinjavajuće da su kupci toliko izgubili kontakt s vlastitom hranom da ih brinu takve stvari", rekla je Ruth Mason, glavna savjetnica lanca trgovina. "No svjesni smo da je to rastući trend, i puno podataka pokazuje da ljude brine dolazak u kontakt sa sirovim mesom.!
Novi Sainsbury'sevi paketići piletine doći će u trgovine 3. svibnja. Ako se pokažu popularnima, slijediti će ih i paketići svinjetine i ribe.