Iako hidžab nije modni dodatak, nego ekspresija religijske pripadnosti s dubokim duhovnim značenjem, modna industrija mu sve češće, ali i dalje sramežljivo, nastoji dodati i dašak ekstetske vrijednosti.
Popularni švedski brand odjeće H&M u svojoj posljednoj kampanji je uvrstio i manekenku s hidžabom.
Iako je promotivni video ispunjen desecima osoba različitih identiteta, modnih izričaja, kao i oblika i veličina, pažnju medija i javnosti je privukla 23-godišnja Mariah Idrissi s maramom na glavi. Ona je Londončanka s pakistanskim i marokanskim korijenima koju su u H&M-u otkrili preko Instagrama, što postaje sve učestalija praksa prilikom dodijeljivanja uloga u video spotovima.
Stoga, kampanja nazvana Close the Loop, koja promovira održivu modu, postala je prva takva koja je u mainstream modu uključila ženu s hidžabom.
"Uvijek sam osjećala da su žene koje nose hidžab ignorirane u modnom svijetu. Naš stil nikoga dosad nije zanimao i zato je jako važno da je gigantski brand poput H&M-a to sada prepoznao", kazala je Idrissi.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/009b1594-8f1f-11ec-bb68-0242ac120022/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Osim toga, švedska modna kuća angažirala je i boksača s protezom, poigrala se rodnim identitetima, prekršila sva modna pravila, uvrstila različite etničke skupine, poručila kako moda nema pravila i da je na vama samo da se zabavljate - dok god reciklirate!
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/014ae2bc-8f1f-11ec-a8c5-0242ac12001b/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/009fac1c-8f1f-11ec-bbec-0242ac12001b/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)