To je činjenica koju, barem u ovoj fazi, nećete moći promijeniti, ali evo što možete uraditi kako biste si olakšali telefonsku komunikaciju kad je dijete u blizini:
Pored telefona držite skrivene igračke
Kada poželite na miru razgovarati sa svojom prijateljicom, djetetu dajte skrivenog medvjeda, lutkicu ili slikovnicu koje ste čuvali posebno za ovakve prilike. Bez ovog 'aduta u rukavu' ni ne pomišljajte na telefoniranje.
Osmislite tajne signale
Ako je vaše dijete starije od tri godine, probajte zajedno smisliti 'tajne signale' pomoću kojih ćete djetetu dati do znanja da mora biti tiho za vrijeme trajanja važnog poziva. To može biti i jednostavno podizanje ruke u vis. Na ovaj će način dijete imati osjećaj da zajedno s vama sudjeluje u nečem veoma važnom, a vi ćete dobiti mogućnost da na miru obavite poslovni razgovor.
Definirajte 'važne' poruke
U slučaju da vam vaše dijete ipak želi nešto reći dok telefonirate, naučite ga da tu svoju želju s vama podijeli na 'tajni način'. Ako zna crtati, neka svoju misao nacrta ili to napravi na neki drugi, sličan način. Objasnite mu da mama i tata imaju pravo na telefoniranje bez ometanja, a da vas može prekinuti samo u situacijama kada je to zaista neophodno, poput odlaska u toalet, osjećaja gladi, povreda...
Uvedite sistem negativnih bodova
Ako vaš mališan i dalje nastavlja s galamom i raznim drugim sredstvima skretanja pozornosti dok vi telefonirate, na njemu primijenite ovu metodu: za svako ometanje telefonskog poziva neka ide na spavanje petnaest minuta ranije.
Malom djetetu nemojte davati slušalicu dok telefonirate
Ova situacija se, isprva, može učiniti veoma simpatičnom ako vas zovu bliski prijatelj ili rođaci i ako žele čuti glas vašeg mezimca. No, ako imate poslovni poziv, vaš će šef ili suradnik nerado prihvatiti 'razgovor' s dvogodišnjakom ako od vas istovremeno očekuje važne informacije ili neku vrstu pomoći.