Lutka koja reklamira ružičasto donje rublje ima struk jedva nešto širi od svog vrata.
Nakon što je razbiješnjena Sarah Hayter objavila na Facebook stranici firme sliku lutke za donje rublje sa strukom koji bi bolje pristajao liku iz crtića nego pravom ljudskom biću, mogi su se pridružili on-line napadima na firmu zbog promoviranja 'nerealističnih' i 'neprihvatljivih' oblika tijela.
Stranica firme našla se puna komentara brojnih ljudi užasnutih porukama koje takva lutka pruža ženama i djevojkama, posebno mladim.
Fotografija je objavljena nedugo nakon što su pedijatri obznanili kako je sve više slučajeva mladih djevojaka koje su završile u bolnici zbog poremećaja prehrane.
Rebecca Field, iz Beat, britanske vodeće ustanove za poremaćaje u prehrani, je izjavila "Znamo da modna i oglašavačka industrija ne izazivaju direktno poremećaje u prehrani, ali kombinirani s rastućim utjecajem društvenih medija, doprinose rastućem pritisku na mlade da izgledaju na način koji može povećati rizik od problema s prehranom."
Marg Oaten, suosnivačica SEED Podrške za poremećaje u prehrani, je rekla da je lutka 'odvratna'. "Prodavači bi trebali postati odgovorniji. Kakvu poruku nešto ovako odvratno šalje? Ovako što niti je realno niti prihvatljivo."
New Look je brzo reagirao na bijes mušterija, te je u postu na svojoj Facebook stranici najavio hitno uklanjanje 'problematične' lutke, uz obećanje da se tako što više neće ponoviti.