Zaboravite šopingiranja i ulažite u putovanja!

9.3.2010.
12:21
VOYO logo

Najnovije istraživanje sa Sveučilišta Cornell pokazalo je da su zadovoljniji i sretniji oni ljudi koji si priušte nekakvo životno iskustvo kao što je putovanje. Takvo zadovoljstvo nije prolazno kao ono kada si priušte neku materijalnu stvar, prenosi news.yahoo.com.

A evo zašto je to tako:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

● O iskustvima razmišljamo u kontekstu tih samih iskustava; ne uspoređujemo ih ni sa čim drugim, dok materijalne stvari stalno uspoređujemo.

● Kupljene materijalne stvari više nas brinu i razmišljat ćemo o tome jesmo li napravili dobar potez, jesmo li dobro odabrali, dok s putovanjima i iskustvima nije tako.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

● Lakše je odabrati između iskustvene ponude nego između materijalne.

Ljudi koji su sudjelovali u istraživanju morali su razmišljati i analizirati o nekim materijalnim stvarima koje su kupili ili nekim iskustvima kao što je putovanje. Nakon toga su odgovarali na pitanja: koliko im je teško ili lako bilo donijeti odluku, jesu li bili zabrinuti zbog toga što nisu znali jesu li donijeli ispravnu odluku te s čime su bili više zadovoljni. Također su morali reći što ih je najviše mučilo prilikom potrošnje novaca.

Istraživanje je pokazalo da su oni koji su razmišljali o putovanju bili znatno zadovoljniji i manje zabrinuti.

U istraživanju čiji su rezultati objavljeni u časopisu Journal of Personality and Social Psychology znanstvenici su došli do zaključka da nas materijalne stvari više zabrinjavaju te da nam veće zadovoljstvo i sreću donose iskustva kao što je putovanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201002120289006 arti-201002080227006 arti-201001140605006 arti-200910120279006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ŽNV
NOVA SEZONA
VOYO logo